O konferencji
Zapraszamy do udziału w Kongresie Naukowym M’onduniq "Innowacje w kosmetyce, kosmetologii i sprzedaży". Nasz kongres został przygotowany z myślą o profesjonalistach z branży kosmetycznej. Szczegóły u dystrybutorów regionalnych.
Darmowy udział w kongresie dla jednego przedstawiciela salonu partnerskiego M’onduniq oraz nagradzanych obiektów kosmetycznych. W przypadku pozostałych salonów i obiektów cena za udział jednej osoby tylko w jednej wybranej części kongresu (wykładowej lub bankietowej) to 150,00 zł brutto. Cena za udział w obu częściach kongresu (wykładowej i bankietowej) to 250,00 zł brutto. Wpłat należy dokonywać na konto mBank 23 1140 2004 0000 3902 6826 1835 z dopiskiem: Kongres Naukowy M’onduniq Innowacje w kosmetyce, kosmetologii i sprzedaży Hilton Warszawa.
Zarejestruj się >Program
W czasie części szkoleniowej kongresu przewidziana jest przerwa kawowa dla wszystkich uczestników. Podczas gali nasz gość specjalny wręczy wybranym salonom partnerskim statuetki Diamentowy Obiekt M’onduniq. Gośćmi specjalnymi części bankietowej będą Ilona Adamska ambasadorka marki M’onduniq oraz Anna Orłowska charakteryzatorka i wizażystka gwiazd, jak również ekspertka w programie telewizyjnym #Supermodelka Plus Size.
Prelegenci
Ilona Adamska, Małgorzata Wojdak, Łukasz Milczarek i Dawid Cukierski
Panel wizerunkowy
Ilona Adamska: Jak przekuć hejt w sukces.
Panel szkoleniowy
Małgorzata Wojdak: Charakterystyka zabiegów wyszczuplających, Pokaz zabiegu kształtującego sylwetkę z wykorzystaniem urządzenia Thermogenique V slim, Omówienie działania preparatu redukującego tkankę tłuszczową V-Slim.
Dawid Cukierski: Omówienie programu M’onduniq wyszczupla Polskę.
Panel naukowy
dr Łukasz Milczarek: Projekt
International Cosmetic Clinical Research Center M’ONDUNIQ, czyli jak
prowadzić badania aplikacyjne w swoim w obiekcie, Przedstawienie
zagadnień kosmetologii estetycznej w terapiach łączonych.
Panel sprzedażowy
Dawid Cukierski: Prezentacja terapii łączonych HIFU HI'FUsion Aquadermié oraz RF frakcyjny mikroigłowy Infinité RF, Terapie łączone i modele efektywnych zabiegów kosmetologii estetycznej – case study, Zasady sprzedaży
usług i preparatów kosmetycznych, Odsprzedaż towarów w modelu B2C,
Sposoby zarządzania personelem i premiowania pracowników obiektów
kosmetycznych.